2010-04-12

JARA BIKIAK ETA BIKOTEAK



EGILEA: Jasone Osoro
ARGITALETXEA: Alfaguara Zubia

Jara irakurri eta zure bizitza ispilu batean islatuta ikusiko duzu.

Michelle Arnedo eta Lorea Etxeberria

3 iruzkin:

Nekane(Erentzun ikastola) erabiltzaileak esan du...

Niri liburu onek nik uste nuen baino askoz gehiago gustatu zait. Bere portadaren gaitik graziarik gabeko liburu bat zela uste nuen baina irakurri ondoren, kontrakoa pentsatzen dut! Urko eta Jara bai bikote ona!

Maddi (Erentzun ikastola) erabiltzaileak esan du...

Nik liburu hau irakurri dut, eta uste nuen gutxiago gustatuko zitzaidala, baina asko gustatu zait. Pena asko ematen du Jara Bartzelonara joaten denean, baina ere pena handia ematen du Intzarekin, bere lagun oberenarekin haserretzen denean, denbora asko egon zirelako haserretuta.

Erentzun Ikastolako adiskidea erabiltzaileak esan du...

Oso ondo dago proposamena, baina esan du gauza bat ondo ez dela geratzen irakurri " eta judy nahasten da,bueno irakurri" bueno espero dut jende asko irakurtzea.