2012-02-16

BAT-PAT MAMUT HOZBERA

MAIDER ITURBIDE ETA ALODIA GUALLAR (ZANGOZAKO IKASTOLA LH6)

6 iruzkin:

Axun erabiltzaileak esan du...

Ez dut inoiz irakurri Bat-Pat baino tentatu didazue eta aste zurira irakurtzeko eramango dut.

Usua (Zangoza) erabiltzaileak esan du...

Nik ere ez ditut irakurri,baino,nire gelako guztiei gustatzen zaienez ausartuko naiz.

Maider (Zangoza) erabiltzaileak esan du...

Nola gustatuko litzaidakeen abentura hau bizitzea!

Asier (Zangoza) erabiltzaileak esan du...

Nik "Hortzandi pirata" eta "Gauerdiko sorginak" irakurri ditut,eta mundialak dira!!!!!!!

Anne eta Iker (Erentzun Ikastola) erabiltzaileak esan du...

Gu, Bat Paten liburu asko irakurri ditugu, eta mundialak dira!

Raydel eta Asier (Erentzun Ikastola) erabiltzaileak esan du...

Ikusi dut eta oso polita dena nik ere egin dut bat auetakoak espero dut ikustea.