2010-05-31

NIKOLAS TXIKI ETA BERE LAGUNAK


Idazlea:Goscinny eta Sempé.
Ilustratzailea:Goscinny eta Sempé.
Argitaletxea:Elkar.


Iruzkin tentagarria:
Nikolas Txikik lagun asko ditu eta hauei milaka gauza gertatzen zaizkie. Adb:Clotaire-ri zerbait aldatu zaio eta gela guztiak potereak dituela pentsatzen du...
Jakin nahi al duzu Clotaire-ri zer gertatu zaion?
Zer gertatuko da 16 istorio hauetan? Ez pentsatu 2 aldiz eta irakurri!


Nire iritzia:
Oso dibertigarria da eta istoriotxoak farregarriak dira.
Marrazkiak ez zaizkit gehiegi gustatu baina txikiak direnez eta gutxi daudenez ez zait gehiegi inporta.

Nekane Ariz Uriz

8 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez munduko libururik oberena da.Gomendatzen dut.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez liburu oberenakoetakoak da.Gomendatzen dizuet.(Asier-Zangoza).

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez liburu oberenakoetakoak da.Gomendatzen dizuet.(Asier-Zangoza).

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nik erderaz eta, euskaraz irakurri dut. Eta asko gustatu zaizkit, bihurrikeria asko egiten ditu, bere lagunekin noski.
(Iñaki, Erentzun Ikastola)

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez oso polita eta barregarria iruditu zait.Anima zaitezte irakurtzera.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez liburu politta eta gomendagarria da.Agian Jull kanpainan bozkatzen dut.

(Nerea-Zangoza)

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nire ustez liburu hau oso polita eta interesgarria iruditu zait.
ANIMA ZAITEZTE IRAKURTZERA!!!!!

(Alodia - Zangoza)

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Nikolas txiki oso liburu polita da.Bereziki bihurrikeriak gustatzen zaizkienei gomendatzen diet.
(Endika Zangoza)