2010-05-06

NUR ETA HERENSUGEAREN TENPLUA


IDAZLEA:Toti Martinez de Lezea
ILUSTRATZAILEA:Juan Luis Landa
ARGITLETXEA:Erein



IRUZKIN TENTAGARRIA: Oraingo honetan Nur Txinara joaten da bizitzera, aita eta amarekin. Txinatarrez idazten, irakurtzen eta hitzegiten daki orain eta lagun asko ditu. Gaur Guo Guoren urtebetetzea da eta jolas parkean ospatuko dute. Jolas parkean Guo Guo galtzen da eta... Aurkituko dute? Zer gertatuko da?



NIRE IRITZIA:Oso ongi dago liburu hau. Oso entretenigarria da eta dibertigarria, gainera ilustrazio oso politak ditu. Nik 5. eta 6. mailakoentzat gomendatzen dut.



Nekane Ariz Uriz

3 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Niri liburu hau asko gustatu zait, gainera oso azkar irakurri nuen(marrazki asko zituelako) eta oso oso dibertigarria da.
Nik ere liburu hau gomendatzen dizuet.
(Daniel Erentzun ikastola 6.maila)

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Oso liburu gomengarria da 5. edo 6. mailakoentzat,ulergarria da eta polita eta marrazki interesgarriak ditu.



Laila Zangoza

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Asko gustatu zait.Gainera,letra oso aproposa du kapituluak eta liburua ulertzeko.Marrazkiak oso polittak dira,horrez gain,liburua esaten duen bezala nur bidalitako tatuaje batzuk ateratzen dira,TXINATIK BIDALITAKOAK!!,oso polittak dira.Nik liburu guztiak irakurri ditut(edo hori uste dut),eta konklusio bat atera dut,Liburu hau gehienena gustatzen zait dauka DENETARIK!!!! harrigarria da.


Anima zaitezte irakurtzera!!!

(Nerea-Zangoza 5.maila)